2013. április 23., kedd

Medvehagymás túrókrém


Igen, igen, még mindig az a bizonyos zöld macihagyma.... és nem, mi még nem unjuk. Már a szezon kezdetén tudtam, hogy egy ilyen kenyérre-valót mindenképp készítek majd, de valami mindig hiányzott a konyhából. Vagy a túró, vagy épp a medvehagyma. Na de most összejött minden, és meg kell valljam, zseniális! Nagyon finom, próbáljátok ki! 
Először még gondolkodtam, hogy használjak e pirospaprikát, de aztán rájöttem, hogy jobb, ha hagyom a medvehagymát érvényesülni, mind színében, mind pedig ízében. A hagyma mennyiségével lehet játszani, de szerintem úgy a finom, ha kellően sok van benne. Hát én nem spóroltam.
Íme az összetétel...

Hozzávalók
25 dkg túró
2 csapott tk mustár
15-20 szál medvehagyma
2-3 csapott ek tejföl
só, bors

A túrót villával összetörjük, hozzáadjuk az apróra vágott medvehagymát, a mustárt, sózzuk, borsozzuk, és annyi tejfölt adunk hozzá, amennyivel jól kenhető, de nem híg túrókrémet kapunk. Pirítóssal, vagy friss kenyérre kenve tálaljuk, a medvehagymát kedvelők biztos, hogy nem fognak csalódni benne! ;-) Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...