2013. február 18., hétfő

Blogszülinapra jelentkezés

Már párszor átfutott az agyamon, hogy kerítek valahonnan időkeretem nem létező hátsó tartalékaiból még egy kevéskét, és néha benevezek egy-egy blogversenyre. Na inkább csak amolyan játék gyanánt, mert még van mit fejlődnöm. De mindig csak halogattam. Most üsse kavics, életem első nevezését megteszem :) Mégpedig Angi II. Blogszületésnapja alkalmából! Nekem ezek az évfordulók kimaradtak, nem voltam/vagyok még igazán topon a blogolás terén, van úgy, hogy hetek telnek el egy-egy bejegyzés között, mert épp nincs időm foglalkozni ezzel, vagy alábbhagy az ihlet. Úgy igazán most kezdek még nagyobb kedvet kapni ehhez a blog szerkesztéshez, ennek örömére pont tegnap új köntösbe is öltöztettem az oldalamat. Úgyhogy ha már új arc, akkor új korszak, és játékra fel! :)

Isten éltessen Angi, pontosabban a Blogodat, de azért Téged is! ;-) 
Fogadd tőlem szeretettel ezt a Mascarpone tortát, ami bár nem pont erre az alkalomra készült, de egyik kedvencem. Még nagyon sok Blogszülinapot kívánok!!! 
Szeretettel, Pihe

Készültének története és a recept itt található: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...