2012. július 8., vasárnap

Tonhalas penne

Ideális ebéd ebben az 50 fokos kánikulában. Ugyanis annyi idő alatt készül el, amennyi idő alatt megfő a tészta. Ez az ebéd ma csak nekem készült, a családnak nem nyerte el a tetszését, nekik hűl a gyümölcsleves. Eddig csak a sütő közelébe nem vágytam, most már főzni sincs kedvem. Imádom a nyarat, a meleget, de bírnám ha most úgy 8-10 fokkal hűvösebb lenne.
Az ételt eredetileg nem terveztem fotózni, így nem is nyújt túl szép látványt, de aztán meggondoltam magam, mert olyan rég frissítettem a blogot. Nézzétek el nekem. Ha vendégeknek kínáljátok, akkor lehet kicsit pofásabban csinálni, pl. olyan tonhalból, ami nagyobb darabokra szépen szétszedhető, a fetát se kell morzsolni, és az egész öntetet rá lehet helyezni a tésztára. Én mindent összekevertem, mert mint mondtam, csak magamnak készült :)
Hozzávalókhoz a mennyiségeket nem tudom, mindenkinek a saját ízlésére bízom.


Hozzávalók:
2 marék bármilyen tészta
1 konzerv tonhal
1 nagy fej kicsit már puha paradicsom
2 gerezd fokhagyma
kevés feta sajt
pár szem olajbogyó
4-5 levél bazsalikom
olívaolaj, só, bors

A tésztát lobogó vízben feltesszük főni. Ezalatt a tonhalról leszűrtem az olajat, abban egy serpenyőben odadobtam a paradicsomot, a fokhagymát, a bazsalikomot, és összepároltam. Sóztam, borsoztam. Hozzáadtam a tonhalat, az összemorzsolt fetát, az olajbogyót, még egy kicsi olíva olajjal meglocsoltam, végül összeforgattam a kifőtt tésztával. Langyosan a legjobb. Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...