2012. május 9., szerda

Grillezett kenyér

Nálunk már jó ideje kötelező tartozéka a grillezéseknek ez a kenyér. A recept DolceVitától van, de már korábban írtam a grissininél, hogy ez az én megszokott pizza receptem, csak nem tudtam róla :) Az ízesítést mindenki bízza a fantáziájára, én rozmaringgal szeretem, de a család kicsit nehezebben tolerálja, így most metélőhagymás lett.


 Hozzávalók:
1/2 kg liszt
2 tk só
csipet cukor
2,5 dkg élesztő
3 dl víz
3 ek olíva olaj
fűszer

A recept egyszerű, a langyos vízben elkeverjük az élesztőt, és mindent összegyúrunk. Legalább fél órát pihentetjük a tésztát meleg helyen. Sütés előtt gombócokat csípünk, kinyújtjuk, és a grillrácson parázs fölött megsütjük. Minden oldalát kb. 1-2 percig. 
A parázs intenzitásától függ, de figyeljünk rá :) 
A grillezéseink további elhagyhatatlan tartozéka a saláta. Persze a húsok, kolbászok, szalonnák mellett :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...