2013. március 29., péntek

Tonkababos kalács

Elkészült az idei Húsvét első kalácsa, hogy már holnap reggel is ehessen belőle a csipet-csapat. Remélem ízleni fog mindenkinek, mi férjjel teszteltük, szerintünk fincsi :) A tegnapi nyúláradatból (apró nyúl alakú vaníliás kekszek) maradt 2 tojásfehérje, ezért a már jól bevált, Tücsök Bogártól szerzett Angyalkalács receptjére esett a választásom. A csokival se kedvem nem volt bíbelődni, se nem akartam krémes kalácsot, most csak szimpla, egyszerűt. Viszont mivel rettentően izgatott már, hogy kipróbálhassam a tonkababokat, amik szintén a nyereménycsomagban volt, így ebből reszeltem a tésztához egy keveset. Hát fantasztikus íze van, pedig tényleg nagyon keveset tettem bele. Mivel már nem nagyon fogok az ünnepek előtt posztolni, így ezúton megragadnám az alkalmat, és

Nagyon Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok Nektek!!!


A kalács receptjét megtaláljátok ITT. (csak a csoki kenése hiányzik ennél a kalácsnál, a tésztát 3 felé szedtem, rudakká sodortam, és befontam...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...