2012. január 5., csütörtök

Karácsony, sütés, sütés, sütés...



Elteltek az ünnepek. Jó gyorsan... :( Pedig úgy készültem rá, a készülés tovább tartott, mint maga az ünnep. Hihetetlen. De azért jó volt persze :) Benedek nagyon élvezte, kissé félt a Jézuskától, jól elbújtunk előle :) Aztán amikor csengetett, jól nem is mertünk előjönni. Csak apa karjaiban, óvatosan kilopózva, hisz a karácsonyfa fényét láttuk, a zene szólt, és ollllyan ijesztő volt :) Nagyon cuki volt. Hanna persze mindebből semmit se érzékelt :) Szokásához híven oltári jó baba volt, csak hagyta h. csinibe öltöztessem, ide-oda pakolgassam a fotózáshoz... szóval tényleg jól sikerült. Az ajándékok találóak voltak, mindenre az volt a válasz: Anya pont ilyet szerettem volna a Jézuskától!
Ez nagyon cuki és édes, ugyanis gyakorlatilag ő egy piros autót kért és egy versenyzászlót. Szóval a többi a Jézuska ötlete volt, mégis ponnnnnt olyanra vágyott :)

Na de kanyarodjunk vissza a blogoláshoz. Szóval sütés. Megfogadtam h. az idén nem esek túlzásba. A végére be is húztam a kéziféket, de az elején elindult velem a ló, mert kb. 10 féle sütit néztem ki, h. megsüssem. Még 24-én délelőtt is találtam egy receptet, és erősen győzködtem magam, hogy nem sütöm meg, nem sütöm meg, nem sütöm meg.... végül győztem, mert nem sütöttem meg, csak tegnap :)

A végeredmény az lett, hogy készült 3 rúd diós beigli, kb. 4 adag néró (1nek indult, de a fiúk csak ették, ették, ették, és folyton pótolni kellett), habcsók hegyek, ami néha elromlott, újrasütődött, aztán elfogyasztódott a sógorom által. Kivéve pár db-ot, amit megmentettem a fára :)
Aztán elkészültek a mézes puszedlik, amik a tavalyi mézeskalácsot váltották fel, csokiba burkolva. És "A" szaloncukor :) az a bizonyos marcipános. Apa mondta, hogy vegyünk a boltban. De egy vagyon. És marcipánt is keveset látott. Úgyh. inkább megcsináltam magam, igaz csomagolást nem kapott, de úgyse a fára szántuk, hanem a pocakba. Így az se számított, hogy némelyik hóember formájú lett például, vagy egyéb kitalált figura, hisz Benedek is gyúrhatta :)
A fenti recepteket igyexem feltenni minél előbb a blogra, főleg hogy legközelebb ne kelljen kutatnom, honnan szedtem össze őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...