2011. március 28., hétfő

Brokkoli krémleves

Nos ez az étel is tegnapi gyártmány :)
Végtelenül egyszerű, ha őszinte akarok lenni, nem is tudom miért teszem fel ide, hisz ez az a recept, amit
nem nagyon lehet elfelejteni, és szerintem rajtam kívül is már mindenki csinálta legalább egyszer.
De mindegy, kajás blog, ez pedig kaja, szóval itt a helye :)


Hozzávalók: 1 szép fej brokkoli, vegeta, 2 dl tejszín, liszt, bors, szerecsendió

A brokkolit rózsákra szedjük, alaposan megmossuk, és beledobjuk egy kisebb lábos vízbe (lepje el rendesen, de ha azt akarjuk h. a brokkoli domináljon, és ne a lé, akkor azért mértékkel a vízzel ;)
Ételízesítő, bors, és már főzhetjük is. Ha a brokkoli már elég puha, botmixerrel pürésítjük. Pici szerecsendiót adunk hozzá, majd a tejszínt egy kevés liszttel (1-2 ek) csomómentesre keverjük, ha kell szedünk hozzá a levesből kicsit, majd visszaöntjük az egészet a levesbe, és újraforrásig főzzük. Megkóstoljuk, ha szükséges még ízesítjük. Ha nincs otthon tejszín, tejjel is működik a dolog, sőt én most a lisztet hagytam ki belőle, mert lusta voltam. Így nem olyan krémes, viszont az ízén nem ront semmit. A forró levesbe reszelt sajtot szórhatunk, Isteni!!! Én most csak tökmagolajon pirítottam meg kenyérkockát teflon serpenyőben, és ezzel tálaltam. Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...